Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:32:29+02:00
24h00 - 22h35 = 1h25
8h40 - 1h25= 7h15= 7h 15 min
7:40-7:15 = 25 min
odp Podróżójący ma 25 minut
2009-10-22T15:32:43+02:00
22:35 + 8h40m = 7:15 - godzina dojazdu pociągu z Gdyni do Warszawy
7:40 - 7:15 = 25m - czas na przesiadke

Odp.: Podrózujący ma 25 minut na przsiadkę do pociągu do kielc.
2009-10-22T15:33:31+02:00
22:35 + 8h40min = 7:15

od 6:15 do 7:40 jest 25min

wiec ma 25 min