Odpowiedzi

2010-03-08T16:47:55+01:00
1,Tmek i Huck przychodza na cmentarz
2.pozbycie sie kurzajek przy pomocy kota
3.Na cmentarz przychodzi Joe,Muff i robinson
4,Mezczyzni rozkopuja jeden z grobow
5.Mezczyzni zaczynaja sie bic
6.Muff zostal ogluszony
7.Joe wbil nóż w piersc Pottera
8.Tomek i Huck uciekaja
9.JOe wmawia POtteru ze po pijaku zabil doktora
10. Ucieczka Muffa
11.Joe pozostawia na miejscu zbrodni noz
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:04:16+01:00
1. Wyjście Tomka przez okno
2. Spotkanie z Huck'iem Finnem.
3. Trwoga
4. Ukrycie się w krzakach
5. Rozpoznanie przybyszów
6. Wykopanie zwłok Hossa Williamsa
7. Zażądanie przez Indianina Joe'ego dodatkowej zapłaty za pracę
8. Szamotanina
9. Zadanie przez Indianina śmiertelnego ciosu nożem w doktora
10. Wmówienie pijanemu Potterowi dokonania morderstwa
11. Przerażenie chłopców
12. Przysięga dokonania tajemnicy

Wiem że miało być tylko morderstwo, ale dałam chwilę przez morderstwem.