Odpowiedzi

2010-03-08T16:35:46+01:00
Jak opisuje się krajobraz to trzeba opisać to co jest na 1 planie i na 2. Opisuje się to co się widzi. nie wiem jaki chcesz opisać krajobraz więc Ci nie powiem dokładnie co masz opisać XD.Za bardzo Ci nie pomogłam he he :)
8 2 8
2010-03-08T16:39:31+01:00
1. patrzysz co znajduje się na planie pierwszym to znaczy na te elementy , rzeczy która pierwsza rzuca ci się w oko
2. patrzysz co jest na planie drugim to znaczy co znajduje się
3. na to co łączy plan pierwszy z planem drugim
4. kolorystykę gry światła gdyż mogą one dodawać nastrój.
8 4 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:41:06+01:00
Pisząc opis krajobrazu:
- możesz zamieścić informację o położeniu geograficznym opisywanego krajobrazu (kraina geograficzna, park narodowy, miejscowość) ;
- podaj dokładne informacje o tym, co można zobaczyć, usłyszeć, poczuć (zapach, dotyk), np. różnobarwne, szeleszczące liście, lekki podmuch wiatru, pachnące żywicą drzewa ;
- określ relacje przestrzenne, np. przy, obok, ponad, dokoła, pomiędzy, blisko, wewnątrz, koło, po drugiej stronie itd, ;
- możesz urozmaicić opis metaforami, epitetami, porównaniami lub innymi środkami stylistycznymi ;
- oceń krajobraz, napisz jakie wrażenie na Tobie wywarł (np. miałem wrażenie, że..., czułem się, jakby...) ;
- zadbaj o poprawność i estetykę zapisu.
7 4 7