Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:36:45+01:00
Występ sachema był wielkim widowiskiem wśród ludzi ponieważ było to ostatni potomek indiańskiego rodu, który został cały wymordowany przez osadników. Na widowisko zeszło się dużo osób. Sachem wędrował po linie nad publicznością trzymając w ręku ogień, który mógłby bez przeszkód zabić ludzi, którzy zamordowali mu bliskich. Na widowni zapanował strach.
Jednak jak się potem okazało sie że było to tylko udawane, a sam sachem odbierał od widzów pieniądze
33 2 33
Nie pisz w internecie głupot, bo potem matoły to przepisują i dostają 2
2010-03-08T16:38:44+01:00
1. Sachem wychodzi na widownie
2. Zaczyna grozic publicznosci
3.Widownia nie wie co zrobic
4.Sachem wyciaga garnek do ktorego ludzie wrzucaja pieniadze
Mozesz to jakos przeksztalcic , zeby mialo sens ;)
16 3 16
Wypowiedź na poziomie 3 klasy S.P, nie pokazuj się w internetach bo zginiesz.