Odpowiedzi

2010-03-08T16:41:28+01:00
Karolowi nie zależy na dobrych ocenach w gimnazjum.
Ta wypowiedz jest nie całkiem dobrze ułożona.
To był niedyskretny ruch Juli w stronę Kamila.
Ten wybryk był nienaganny.
Trudno jest ludziom nie grzeszyć.
Ten zeszyt jest już nieprzydatny.
Dyrektor wydał rozporządzenie aby nie pisać po ławkach szkolnych.
Zgoda buduje niezgoda rujnuje.
U Maćka w pokoju jest wielki nieporządek.

;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:43:07+01:00
Nie należy rozmawiać podczas zajęć szkolnych.
Nie całkiem rozumiem zadanie z matematyki.
Olek jest niedyskretny.
Na apelu, nasza klasa prezentowała nienaganny ubiór.
Postanowiłam więcej nie grzeszyć.
Ten długopis okazał się nieprzydatny.
W szkole nie piszemy po ławkach.
Z Majką żyję nadal w niezgodzie.
Niestety ciągle jestem chora i nie mogę wychodzić na dwór.
W moim pokoju panuje wielki nieporządek.
2010-03-08T16:44:47+01:00
Nie należy zachowywać się niegrzecznie wobec starszych osób.
Jestem nie całkiem zadowolony z mojego występu na akademii.
Tomasz okazł się niedyskretny, ponieważ zdradził sekret Roberta.
Nienaganny wizerunek mojej siostry wzbudza zawsze zachwyt rodziny.
Niestety Kasia nie grzeszy inteligencją.
Na dzisiejszej lekcji matematyki kątomierz okazał się byc nieprzydatny.
Proszę nie pisac na to ogłoszenie, poniewaz jest ono już nieaktualne.
Niezgoda rujnuje każdą przyjaźń.
Niestety tym razem nie będę mógł ci pomóc.
Wpokoju Adama panuje wieczny nieporządek.