Wypisac zdania i równoważniki zdań.
1)ale kolejka!
2)musimy jednak kupic bilety.
3)szybciej!
4)na pewno zdązymy.
5)uff,już sie bałam ,że sie spóżnimy.
6)ważnejest,że już jedziemy.
Bardzo proszę wypisać ,które to zdania a które równoważniki zdań...

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:35:40+01:00
1-rownowaznik zdania
2-zdanie
3-rownowaznik
4- zdanie
5- zdanie
6-zdanie
5 4 5
2010-03-08T16:36:05+01:00
1-równoważnik
2-zdanie
3-równoważnik
4-zdanie
5-zdanie
6-zdanie
5 4 5
2010-03-08T16:36:40+01:00
1)ale kolejka! = równoważnik
2)musimy jednak kupic bilety. =zdanie
3)szybciej! = równoważnik
4)na pewno zdązymy. =równoważnik
5)uff,już sie bałam ,że sie spóżnimy. = zdanie
6)ważne jest,że już jedziemy. =zdanie
10 4 10