Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:35:33+01:00
1. Nie rzucim ziemi skąd nasz ród!
Nie damy pogrześć mowy.
Polski my naród, polski lud,
królewski szczep Piastowy.

Nie damy, by nas zgnębił wróg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

2. Do krwi ostatniej kropli z żył
bronić będziemy ducha,
aż się rozpadnie w proch i w pył
krzyżacka zawierucha.

Twierdzą nam będzie każdy próg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

3. Nie będzie Niemiec pluł nam w twarz
ni dzieci nam germanił,
Orężny stanie hufiec nasz,
duch będzie nam hetmanił.

Pójdziem, gdy zabrzmi złoty róg!
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!

4. Nie damy miana Polski zgnieść
Nie pójdziem żywo w trumnę
Na Polski imię, na jej cześć
Podnosi czoła dumne

Odzyska ziemi dziadków wnuk
Tak nam dopomóż Bóg!
Tak nam dopomóż Bóg!
6 4 6
2010-03-08T16:36:18+01:00
ROTA
Nie rzucim ziemi skad nasz ród!
Nie damy pogrzesc mowy!
Polski my naród, polski ród,
Królewski szczep piastowy!
Nie damy, by nas gnebił wróg!
Tak nam dopomóż Bóg!/bis

Do krwi ostatniej kropli z żył
Bronic bedziemy ducha,
Aż sie rozpadnie w proch i pył
Krzyżacka zawierucha
Twierdza nam bedzie każdy próg.
Tak nam dopomóż Bóg!/bis

Nie bedzie Niemiec pluc nam w twarz,
Ni dzieci nam germanił.
Wstanie poteżny hufiec nasz,
Duch bedzie nam hetmanił
W ten dzien, gdy zagrzmi złoty róg!
Tak nam dopomóż Bóg!/bis
10 4 10