Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:37:48+01:00
- należy unikać jedzenia niegotowanego mięsa
- trzeba myć ręce jak najczęściej
- w żadnym wypadku nie jeść niemytych warzyw i owoców
- nie pić wody z nieznanych źródel

Proszę bardzo :-)))

5 3 5
2010-03-08T16:38:50+01:00
Aby nie zarazić się glistą ludzką i tasiemcem należ sprawdzać pochodzenie danego produktu, parzyć i myć jedzenie, nie jeść rzeczy z podłogi ani brudnymi rękami.
5 3 5
2010-03-08T16:39:33+01:00
-myć się
- myć żywność
- zmieniaćbieliznę i nie nosić używanych ciuchów
4 3 4