Odpowiedzi

2010-03-08T16:41:26+01:00
A)2,4׳/₄=1,8
b)2³/₄÷1,75=¹¹/₇=1⁴/₇
c)2,5×4¹/²-5¹⁷/₂₀÷0,9=⁴⁵/₂-¹³/₂=³²/₂=16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:47:19+01:00
B)
11/4*175/100=4.8
c)
2.5 * 9/2=25/10*9/2= 225/20=11.25
117/20*10/9= 117÷18=6.5
11.25-6.5=4.75
a)24/10×3/4=72/40=1.8
2010-03-08T17:01:54+01:00
A) 2,4x3/4=1,78x
b) 2 3/4:1,75= 1,572
c)2,5x4 1/2-5 17/20:0,9=11,05-6,5=4,55



nie ma za co! :-)