Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:45:50+02:00
(nazwa miejscowości), 22 X 2009r.
Drogi Panie Macieju!
Piszę do Pana, ponieważ chciałbym pogratulować Panu wspaniałych kreacji filmowych oraz ról komicznych.
Jest Pan jednym z najlepszych aktorów i satyryków młodego pokolenia. Świetnie gra Pan role komediowie. Ma Pan to coś, co jest potrzebne najlepszemu aktorowi. Kreacje w takich filmach jak: "Testosteron" czy "Chłopaki nie płaczą" były artystycznym strzałem w 10! Do łez rozśmiesza mnie pan w takich skeczach jak: "Pralka" lub w parodii Gustawa Holoubka. Naprawdę należy się Panu twórczości nagrody takie jak I nagroda na przeglądzie kabaretów "PaKA". Fenomenalnie, także dubbinguje Pan, np. Kajko.
Serdecznie Pana pozdrawiam oraz trzymam kciuki za dalszą drogę do międzynarodowej kariery i aktorskiej, i dubbingowej, i kabaretowej.
(PODPIS)
2009-10-22T15:46:03+02:00
Postanowiłem opisać książke pt."Harry Potter i Insygnia Śmierci" ponieważ bardzo zaciekawiła mnie stylem i sposobem pisania.