Odpowiedzi

2010-03-08T16:45:53+01:00
W epoce sredniowiecz jestem cieżko zarabiającym na życie rolnikiem.Codziennie chodzę do pracy ,bo trzeba zarabiać na zycie.Pracuje w sklepie przy doworzeniu towaru.Od godz.6.00 do 19.00 jestem w pracy. mam 3 dzieci.Każde z nich chodzi do szkoły.Wiadomo trzeba ich ubrać i nakarmić.Moja żona pracuje w kawiarni.


Nie wiem czy moze byc:((
16 1 16
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T19:02:03+01:00
Jestem rolnikiem i posiadam niewielką farmę. Mam konia, który wykonuje wszystkie ciężkie prace w polu. Posiadam także kilka świń i kury, które hoduję dla mięsa. Mam cztery świnie, które oddaje do rzeźni. Posiadam dwadzieścia kur i sprzedaje jajka oraz mięso. Uprawiam między innymi żyto, kukurydze itp. Mojej ziemi jest niewiele ale do utrzymania tak małej rodziny, jak moja zupełnie wystarczy. Mam żonę oraz dwójkę dzieci. Posiadam także mały, schludny domek z niewielkim ogrodem, który dogląda moja żona. Niestety nie mam zbyt wiele pieniędzy aby posłać dzieci do szkoły i nie mogę także w domu z żoną uczyć dzieci, ponieważ sami nigdy nie chodziliśmy do szkoły. Życie w moich czasach jest bardzo trudne, ponieważ trzeba płacić pańszczyznę, daniny, podatki. Czasami marzę sobie jak to żyją szlachcice. Zapewne mają bogate domy, nie pracują, ich dzieci chodzą do szkół.
Jeżeli dobrze policzyłam jest tu 127 słów. Niestety nie wiem co dalej wymyśleć, ale jak rozbudujesz bardziej zdania to powinno być 150.
17 4 17