Odpowiedzi

2010-03-08T16:46:20+01:00
Adam i Ewa musieli zgrzeszyć ponieważ tak było "ustalone" przez Boga i dlatego stworzył świat. To nie my powiniśmy się zastanawiać czy by się narodził Jezus gdyby adam i ewa nie zgrzeszyli
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:47:37+01:00
Nie, ponieważ Jezus przyszedł umrzeć za nasze grzechy. On umarł za grzechy byśmy mogliwejść do królestwa niebieskiego. Jeżeli człowiek nie zgrzeszył by nie potrzebne byłoby odkupienie.
2 5 2