Odpowiedzi

2010-03-08T16:47:36+01:00
Tłumaczy się to przystosowaniem ewolucyjnym
'w prymitywnej naturze' informacja o tym, że ładna dziś pogoda i że kowalska pogodziła się z mężem jest szalenie mniej istotna niż to, że na północy znaleziono zagryzione przez lwa zwłoki
przetrwanie społeczności uzależnione było m.in. właśnie od szybkości przekazywania istotnych informacji, a złe, są bardzo istotnymi
oczywiście w dzisiejszych czasach, w dużych skupiskach ludzi, trochę się to ułagodziło ale w mniejszych wciąż jest to ważne
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:50:00+01:00
Złe:
-uzależnia
-daje czasami zły przykład (np. bijatyki, nietolerancja)
-oglądanie niszczy wzrok
-jest to nieekologiczne
-zabiera dużo czasu
Dobre:
-rozrywka, dobra zabawa
-poszerzanie swoich horyzontów na różne tematy
5 5 5