Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:45:08+02:00
X - pierwszy kąt
x - 15 - drugi kąt
x - 15 - 15 - trzeci kąt

x + x-15+x-15-15 = 150

3x = 150 + 45
3x = 195 /:3
x = 65

65 - 15 = 50
50 - 15 = 35

odp: Kąty mają odpowiednio po 65, 50 i 35 stopni.
2009-10-22T15:45:40+02:00
150⁰-15-30=105
105⁰:3=35

1 kąt = 35⁰
2kąt = 35⁰+15⁰= 50⁰
3kąt =35⁰+30= 65⁰


spr

35⁰+50⁰+65⁰=150⁰

Pozdrawiam mam nadzieję że zrozumiałaś to zadanie:)