Odpowiedzi

2010-03-08T16:49:04+01:00
22200-20000=2200zł

100%------------20000zł
x%---------------2200zł

2200*100/20000=11%

Odp. oprocentowanie banku to 11%
8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:56:30+01:00
Wysokość kredytu = 20000zł
po roku = 22200 zł
odsetki = 22200zł - 20000zł

wzór na odsetki: d = k × p × t/100
d - odsetki
k - kwota
p - oprocentowanie
t - czas

wzór po przekształceniu:
p = 100d/k×t = 100×2200zł/20000zł = 220000zł/20000zł = 11%
16 4 16