Odpowiedzi

2009-10-22T15:47:39+02:00
Po 10 minutach ciało pokona odległośc 100 m/s, a ciało B 50m/s odległośc między tymi ciałami również zwiększy się dziesięciokrotnie i będzie wynosiła 50 m
2009-10-22T15:48:15+02:00
V - predkosc
s - droga
t - time xD
s = vt
Cialo A:
s = 10 m/s ∧ 10 s = 100 metrow
Cialo B:
s = 5 m/s ∧ 10 s = 50 metrow

Ciala beda od siebie w odleglosci 50 metrow po 10 sekundach ruchu.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:53:36+02:00
V=s/t
s=v*t
A- s=10m/s * 10s= 100m
B- s=5m/s *10s= 50m
100m-50m=50m
odp: Ciało A będzie 100m dalej a ciało B 50m dalej. Odległość pomiędzy tymi ciałami będzie wynosiła 50m.
1 5 1