Odpowiedzi

2010-03-08T16:47:28+01:00
- zapisz się do szkolnego koła PCK - będziesz zbierać pieniądze
- zostań ministrantem
- musisz udać się na plebanię i spytać w jaki sposób możesz pomóc
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:56:31+01:00
Możesz wrzucać pieniądze na tacę lub do puszek.z powodu Wielkiego Postu zrezygnuj z konkretnej przyjemności i złóż ofiarę dla kościoła.W czasie świąt w kosciele umieszczane są kosze na jedzenie,zabawki dla biednych ludzi znajdź niepotrzebne maskotki,zanieś je do kościoła.Możesz także zapisać się do PCK.
1 5 1