Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:52:32+01:00
Zaproszenie!
W imieniu klasy IIIa chciałabym serdecznie zaprosić Panią Wandę Chomiczewską na wieczorek poetycki pt.,,Serce dla serca" w dniu 23.04.2010r.
w sali konferencyjnej przy ulicy Lipowej 56 w Poznaniu.
Z poważaniem
Anna Sokal
Przewodnicząca klasy IIIa



Ogłoszenie!!!
Mam do sprzedania rower górski koloru czerwonego.Rower zachowany jest w dobrym stanie używany tylko 3 miesiące.Cena 126 zł.Informacje pod numerem
75 738 33 23 lub na e-mail:[email protected]
2010-03-08T16:53:26+01:00
Zaproszenie
Klasa IIIA serdecznie zaprasza wychowawce klasy IIIA na wieczorek poetycki. Po wieczorku poetyckim zapraszamy na poczęstunek. Odbędzie się o godzinie 15 ,w szkole gimnazjalnej w Wrocławiu.

Z poważaniem uczniowie klasy IIIA
Wrocław, 08.03.2010 rok

Ogłoszenie
Ogłaszam ,że mam do sprzedaży rower. Koszt roweru 150 zł. Oto mój numer telefonu 111111111. Jak ktoś jest chętny proszę dzwonić. Rower jest w bardzo dobrym stanie używany.
Z poważaniem ...
Warszawa, 08.03.2010 rok
2010-03-08T17:56:03+01:00
Zadanie 1
Klasa III A serdecznie zaprasza na wieczorek poetycki Sz. P (..) który odbędzie się dnia 18.03.2010r. o godzine 18 . Prosimy o potwiedzenie przybycia .

Zadanie 2.

Mam do sprzedania rower marki (...) całkowicie sprawny , mało używany. Naprawdę polecam . Kontak pod numerem : (...)