Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:49:48+01:00
Plusy :
- pomagają nam w codziennych czynnościach
- ułatwiają życie
- sprawiają,że niektóre obowiązki łatwiej nam wykonywać
- dzięki nim nasze życie jest barwniejsze


Minusy :
- powodują niekiedy uszkodzenia ciała, gdy człowiek niewłaściwie z nich korzysta
- bardzo często powodują uzależnienie od nich
2 4 2
2010-03-08T17:02:02+01:00
Plusy:
- można dowiedzieć się czegoś ciekawego
- mozna obliczać projektowac
- grać ale z umiarem
- ogladać ciekawe programy
- szybki kontakt
minusy :
-uzależnienie od kompa
-od komórki
- fałszywych wiadomosci które mogą wywołac panikę
1 4 1