Ile kół można złożyć z ćwiartek jednakowych kół( to są ułamki)
6/4=
11/4=
15/4=
18/4=
21/4=
5/4=
7/4=
8/4=
10/4=
16/4=
zad 2
uzupełnij tabelkę

UŁAMEK WIEKSZY OD JEDNOŚCI LICZBA MIESZANA
..................................... 4 1/2(CZTERY I JEDNA DRUGA)
7/4 ................................
..................................... 3 5/3
..................................... 2 1/3
13/4 ........................................

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T16:57:29+01:00
6/4=1koło
11/4=2koła
15/4=3 koła
18/4=4koła
21/4=5 kół
5/4=1 koło
7/4=1koło
8/4=2koła
10/4=2koła
16/4=4koła


9/2 = 4 1/2
7/4 = 1 3/4
14/3 = 3 5/3 = 4 2/3
7/3 = 2 1/3
13/4 = 3 1/4
licze na naj ;)
70 4 70
2010-03-08T16:59:29+01:00
6/4=1 2/4
11/4=2 3/4
15/4=3 3/4
18/4=4 2/4
21/4=5 1/4
5/4=1 1/4
7/4=1 3/4
8/4=2
10/4=2 2/4
16/4=4


9/2 = 4 1/2
7/4 = 1 3/4
14/3 = 3 5/3 = 4 2/3
7/3 = 2 1/3
13/4 = 3 1/4
43 4 43
2010-03-08T17:10:32+01:00
Zadanie1)
6/4=1koło
11/4=2koła
15/4=3 koła
18/4=4koła
21/4=5 kół
5/4=1 koło
7/4=1koło
8/4=2koła
10/4=2koła
16/4=4koła

Zadanie2)
9/2 = 4 1/2
7/4 = 1 3/4
14/3 = 3 5/3 = 4 2/3
7/3 = 2 1/3
13/4 = 3 1/4
Czy mógłbym prosić o status najlepszej odpowiedzi??Proszę
39 4 39