Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:59:55+01:00
- Siema
- Elo
- Co tam?
- A nic. Sprawdzian z polaka oddała.
- I co?
- Dop. Ale Karolina dostała szmatę.
- Będziesz poprawiać?
- No raczej. A co u ciebie?
- Jakoś leci. Na wycieczke jedziemy.
- A gdzie?
- Do Krakowa. Razem z gosciem od gegry.
- A kiedy?
- Za tydzień ale jeszcze czeka mnie kartka z angola.
- Nie fajnie.
- No. Dzwonek. Idę. Nara!
- Nara.
3 5 3
2010-03-08T17:52:58+01:00
-siema koksie.
-no siemano. jak tam?
-obczaj schemat. nie zebym sie chwalił ale dostałam czworeczke z maty
-no to kozak jestes. na sciągach lecisz to umiesz co nie?
-no ba. sie gra sie ma. a jak tam u ciebie?
-zwała na maxa. bylem wczoraj na bibie. jazda była, ale szczegoly opowiem ci w klasie, bo baba idzie.
-relax ziom.
- a tak ogolem to idziemy do tego kina z laskami w czwartek?
- no spoko stary, tyle, że musze wyciągnac jakis chajs od staruszka, bo u mnie krucho z kasa
- ja ja dzikie kapy mi tu wkrecasz:d jakos ostatnio miałes na kebab?
-oj dobra ogarnij troche:d po co mam wydaawac swoje siano :P
-w sumie to pomysłowy jestes
-ba! :D
2 4 2