Odpowiedzi

2010-03-08T16:53:27+01:00
Kieruje całą parafią
odprawia msze
organizuje np. jakieś różne zbiórki, np. pomoc Haiti
zajmuje się CARITAS
Czasami nawet robota papierkowa
wydaje różne dokumenty (np. akt urodzenia)
organizuje np 25 lecie(...-lecie) parafi>w tym jest dużo roboty<
organizuje, np i zamawia robotników, którzy mają ocieplić kościół, lub go pomalować
jest dużo takich rzeczy
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:04:36+01:00
-zarządza parafią(finanse, remonty,płaci rachunki za prowadzenie parafii)
-udziela ślubów,chrztów,odprowadza zmarłych na cmentarz
-uczy wiernych nowych pieśni
-przyjmuje na parafię nowych wikarych
-spowiada wiernych
-przyjmuje i oprowadza biskupa z nową wizytą po parafii
-organizuje pomoc dla ubogich w parafii
-służy dobrą radą ,pomocą
-chodzi po kolędzie
-organizuje pielgrzymki
-po prostu jest
3 2 3