Pogrupuj podane słownictwo, wpisujac do odpowiednich rubryk tabeli po 7 wyrazow


BEZMYSLNY, PRYSKLIWY, HONOROWY, BŁYSKOTLIWY , ENERGICZNY, INTELIGENTNY, POJETNY, SOLIDNY, ZDOLNY, SAMOLUBNY, SPOSTRZEGAWCZY, AMBITNY, POPEDLIWY, MSCIWY,SZLACHETNY, KAPRYSNY , MRUKLIWY , CHCIWY , OSPAŁY ,UTALENTOWANY,GRUBOSKÓRNY

CECHY
CHARAKTERU USPOSOBIENIA UMYSŁOWOSCI
.................. ......................... ........................
................... ..................... .....................
.................... .......................... .....................
....................... ..................... .....................
........................ ....................... ........................
.................... ....................... .........................
..................... ........................ .........................

2

Odpowiedzi

2010-03-08T16:55:44+01:00
Charakter : pryskliwy, honorowy, samolubny,popędliwy, mściwy, szlachetny, gruboskóry


Usposobienie:Energiczny,solidny, zdolny, ambitny, kapryśny, chciwy, ospały


Umysłowości: bezmyślny, błyskotliwy, inteligentny, pojętny, spostrzegawczy, utalentowany, mrukliwy
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:40:44+01:00
Charakter : opryskliwy, honorowy, samolubny, popędliwy, mściwy, szlachetny, gruboskóry

Usposobienie: energiczny, solidny, zdolny, ambitny, kapryśny, chciwy, ospały

Umysłowości: bezmyślny, błyskotliwy, inteligentny, pojętny, spostrzegawczy, utalentowany, mrukliwy
21 4 21