Ułóż po jednym zdaniu ze słowami:
- ciekawy
- interesujący
- fascynujący
- nieprzeciętny
- frapujący
- intrygujący
- wciągający
- zachwycający

określ stan skupienia i rodzaj roztworu
- powietrze
- roztwór cukru
- mosiądz
- mleko
-roztwór białka

2

Odpowiedzi

2010-03-08T17:02:40+01:00
Ta ksiązka jest bardzo ciekawa.
Świat jest bardzo interesujący.
Bardzo mnie to fascynuje.

To jest fracypujące.
Ten chłopiec jest intrygyjący.
Film był wciągający.
wakacje byly zachwycajace.

powietrze;gaz, mieszanina jednorodna
roztwór cukru ciecz,mieszanina jednorodna
mosiądz cialo stale mieszanina jednorodna
mleko ciecz jednorodna
roztwor bialka ciecz jedn..
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:05:08+01:00
Obraz "Mona Lisa " jest bardzo ciekawy .
Ten telefon jest interesujący.
Ten piesek jest fascynujący
Obrazek mojej młodszej siostry jest nieprzeciętny.
Ten kot jest frapujący.
Mój brat jest intrygujący.
Ten film jest wciagający.
Zachwycający jest ten koc.

powietrze- gaz,roztwór właściwy
roztwór cukru-ciecz,roztwór ciekły
mosiadz- stały roztwór koloidalny
mleko-ciecz, roztwór ciekły
roztwór białka-ciecz, roztwór ciekły