Odpowiedzi

2010-03-08T16:54:15+01:00
Chodzi w tym o to że zaczełaś robić zadanie, wtedy otrzymujesz bilet na niego i tak jakby rozwiązujesz zadanie za bilet. Poszperaj w rozwiązaniach jakiś prac nierozwiązanych albo nie dokończonych, lub skontaktuj się z obsługą.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:54:54+01:00
Chodzi o to,że zaczęłaś rozwiązywać jakieś zadanie, ale po chwili wyszłaś z niego.
W zadane.pl zabierają tak zwany "bilet" za rezerwowanie jakiegoś zadania. Jeśli go nie rozwiążesz to wtedy zabierają Ci bilet i nie możesz rozwiązywać zadań.