Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:49:20+02:00
2x mniejsza:
120 = 60
468 = 234
1600 = 800
3000 = 1500
5000 = 2500

3x wiekszą:
120 = 360
468 = 1404
1600 = 4800
3000 = 9000
5000 = 15000
2009-10-22T15:49:55+02:00
120/2=60
120*3=360
468/2=234
468*3=1404
1600/2=800
1600*3=4800
3000/2=1500
3000*3=9000
5000/2=2500
5000*3=15000
2009-10-22T15:52:39+02:00
(mniejsze 2 razy)
120 - 60
468- 234
1600- 800
3000- 1500
5000- 2500

(większe 3 razy)
120 -360
468-1404
1600-4800
3000-9000
5000-15000