Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T16:57:27+01:00
A) 5x²-15x=5x(x-3)
b) 3by-6b=3b(y-2)
c) -8xy+8x=8x(-y+1)
d) 10a²-2ab=2a(5a-b)
e) xy-x²y=xy(1-x)
2010-03-08T16:57:29+01:00
A) = 5x(x-3)
b) =3b(y-2)
c) =8x(-y+1)
d) =2a(5a-b)
e) =xy(1-x)
2010-03-08T16:58:11+01:00
W postaci iloczynu

a) 5x²-15x=5x(x-3) należy wyłączyć przed nawias 5
b) 3by-6b= b(3y-6)=3b(y-2)
c) -8xy+8x=8(-xy+x)=8x(-y+1)
d) 10a²-2ab=2a(5a-b)
e) xy-x²y=xy(1-x)
1 1 1