Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T17:00:11+01:00
1)szczątki liści kapusty --- bielinek kapustnik --- pająk --- drozd --- ryjówka --- kuna --- rosomak --- jastrząb --- lis --- ryś
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:01:06+01:00
Kijanka - ryba - większa ryba - niedzwiedz - człowiek - robaki - ptaki
1 1 1
2010-03-08T17:02:16+01:00
Liście kapusty ---> bielinek kapustnik ---> pająk ---> drozd ---> ryjówka ---> kuna ---> rosomak ---> jastrząb ---> lis ---> ryś
nawet z 10 ci napisałam ;-)

plankton-----ukleja-----jazgarz-----okoń----szczupak---sum----rybołów------lis
1 3 1