Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:54:12+02:00
Aby swiat był lepszy powinnaś nie kłócic sie z rodzicami.
Byc sprawiedliwa, uczciwa iszanować tych, którzy Ciebie szanują.
Nie doprowadzać do różnego rodzaju sporób miedzy rówieśnikami z Twojego otoczenia. Namawiać swoich przyjaciół aby chodzili na msze święte, nie rozrabiali. Uczęszczać raz w miesiacu do spowiedzi świetej. Pomagać chorym , starszym potrzebujacym pomocy ludziom.:)
2 3 2
2009-10-22T15:55:56+02:00
Aby świat był lepszy możesz posprzątać pielegnować rośliny nie niszczyć przyrody.Jak widzisz kogoś że niszczy przyrode pwiec mu aby tego nie robił.Zrobcie np w szkole konkurs klasowy kto najlepiej posprząta świat. Sorki ale już nic więcej nie wymyśle
2009-10-22T15:59:11+02:00
- Segregować śmieci
- Nie zaśmiecać lasów
- Pomaganie innym ludziom
- Nie dyskryminować żadnych grup społecznych
- Nie odpowiadać złem na zło