Odpowiedzi

2010-03-08T17:02:07+01:00
Gady : zmija waz jaszczurka krokodyl aligator
Plazy : zaba ropucha zolw traszki
ryby slodkowodne : karp szczupak okon plotka welonka
slonowodne: rekin dorsz sledz losos
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:06:41+01:00
Gady-żółw,krokodyl,kameleon,legwan,wąż
płazy-żaba,traszka,ropucha,salamandra,rzekotka drzewna
ryby słodkowodne-karp,leszcz,szczupak,sum,lin
ryby słonowodne-dorsz,makrela,szprot,śledź,sardynka
2 3 2