Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:03:54+01:00
Demokracja bezpośrednia - Lichtenstein, Watykan :), Szwajcaria - niewielka ilośc osób w państwie.
NIEBEZPIECZNE -
Rosja - zbyt duża ilośc mieszkańców, bardzo długo czeka się na reformy, uciążliwe jest już głosowanie co 5 lat,
Chiny - obecnie jest tam komunizm, zbyt długo było by czekac na wynik głosowania, możliwośc fałoszowania wyników
USA - zbyt dużo obywateli, ludzie nie mają czasu, za dużo głosowań ( dużo ważnych spraw).
2010-03-08T17:12:58+01:00
`. - Demokracja bezpośrednia - Lichtenstein , Szwajcaria , Włochy

`. - tam gdzie są NIEeBEeZPIECZNEe - Chiny , Ukraina , Rosja & Korea