Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:01:08+01:00
Składniki klimatyczne:

- temperatura powietrza

- ciśnienie

- wilgotność

- nasłonecznienie

- wiatr

- zachmurzenie

- opady

- osady atmosferyczne
Do pomiaru:
Temperatura -Termometr[stopnie celcjusza]
Ciśnienie-Barometr[bar]
Wilgotność-higrometr
Wiatr-wiatromierz [- metry na sekundę (m/s),
- kilometry na godzinę (km/h),
- mile na godzinę (mph).]
10 3 10
2010-03-08T17:23:40+01:00
Składniki klimatu :


+ temperatura powietrza termometr °C °F K (Celcjusza, Fahrenheita, Kelwina)

+wilgotność powietrza higrometr

+ ciśnienie atmosferyczne barometr hPa ( hektopaskale )

+ nasłonecznienie

+ opady ( nie ma żadnego urządzenia służącego do ich pomiaru wykazuje się je w rocznych amplitudach)

+ wiatr wiatromierz m/s km/h ( jeżeli jest silny posługujemy się skalą beauforta)

+ zachmurzenie ( odróżniamy tylko gatunki chmur )

mam nadzieję że o to chodziło :)
5 2 5