Odpowiedzi

2010-03-08T17:03:10+01:00
Bezdenna rozpacz
czarna rozpacz
samotny jak palec
samotny jak kołek w płocie
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:10:42+01:00
1. została sama ze swoimi myślami, jak ostatni jesienny liść na drzewie
2. zostały mu tylko stare zdjęcia i pusty pokój wypełniony żalem
3. zabrakło i ostatniej osoby, która jak miłosierny Samarytanin pojawiała się, by pomóc

mam nadzieję,że nadają się, trudno mi powiedzieć, nie będąc na Twojej lekcji. pozdrawiam :)
4 3 4