Odpowiedzi

  • spij
  • Początkujący
2010-03-08T17:03:34+01:00
X - cena netto
x+7%x=428
107/x=428
107x=42800
x=400 zł
Odp cena netto leków to 400 zł
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:03:40+01:00
Cena brutto-428 zł
podatek-7 %
cena netto-7%*4,28=29,96 428-29,96=398,04zł

428-100%
4,28-1%

cena netto wynosi 398,04 zł
2010-03-08T17:04:11+01:00
Brutto-428 zł
netto-428 zł-7%

100% to 428 zł
93% to x

93*428=39804
39804/100=398,04

cena netto wynosi 398,04 zł