Odpowiedzi

2010-03-08T17:04:22+01:00
Istnieje wiele przyczyn, chorób układu nerwowego, główne z nich to : zakażenie bakteryjne dróg moczowych, działanie substancji chemicznych(leków,toksyn),wiele chorób jest wrodzonych.
5 3 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:17:13+01:00
-Pojawienie się gorączki (pow.38)


a Przyczyny:
-spożywanie dużo soli
-z rodzinnym obciążeniem kamicą nerkową
-przyjmujących mało płynów
7 3 7