Odpowiedzi

2009-10-22T15:56:10+02:00
Nie lękajcie się te słowa JPII mówią nam o tym aby nie bać się zaufać wybaczać itp bliskim a otwórzcie drzwi jezusowi o tym abyśmy byli wierni Jezusowi ;]]
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-22T15:56:38+02:00
Moim zdaniem chodzi o to abysmy nie bali sie uwierzyc w Jezusa i pozwolic mu wejsc do naszego serca. Nie powinnismy tez w wstydzic sie naszej wiary i pozwolic mu kierowac naszym zyciem.
2009-10-22T16:04:35+02:00
Tymi słowami papież Jan Paweł 2 rozpoczynał swoją posługę. Nakazywał on ludziom by sie nie bali lecz głęboko wierzyli. Papież pragnie ukazać nam Chrystusa jako pośrednika między bogiel a ludzmi. chce abyśmy otworzyli serca.
Musimy podazac droga milosci bo tylko ona zaprowadzi nas do boga. Pomimo zyciowych problemow i niepowodzen powinnismy nieustannie ufac bogu, nie lekac sie swietosci ale odwaznie dazyc do pelni czlowieczenstwa. To Chrystus jest nasza brama przez ktora nalezy przejsc by dotrzec do nieba.
Pozdrawiam;p