Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:03:00+01:00
Peregrynacja
1. «pielgrzymka do miejsc świętych»
2. «dłuższa podróż lub wędrówka»

licze na naj ;)
2010-03-08T17:03:57+01:00
Peregrynacja dawn. (dłuższa) podróż, wędrówka, włóczęga; pielgrzymka.


Etym. - łac. peregrinatio 'podróż (pobyt) za granicą; pielgrzymka' od peregrinus 'cudzoziemiec; pielgrzym' z peregre 'za granicą'; zob. per-; -egre od ager, zob. agrarny.
2010-03-08T17:16:51+01:00
Pielgrzymka do miejsc świętych