Odpowiedzi

2010-03-08T17:03:48+01:00
Ponieważ jego dzieła miały podnosic na duchu ludzi w tamtych czasach i dawac im wiare na lepsze dni.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T17:04:47+01:00
-Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu mieli siłę do działania.

-W swoich dziełach pokazywał bohaterów, którzy pokonują własne słabości i walczą w obronie ojczyzny, odnosząc zwycieżstwo.

-pisał w trudnych czasach, kiedy potrzebne było wsparcie dla ludzi ze strony innych ludzi ( zabory)

-Chciał żeby ludzie wierzyli , że będzie lepiej , dodawał im wiary i optymizmu

2010-03-08T17:08:00+01:00
Sienkiewicz pisasł ku pokrzapieniu serc , to znaczy mobilizował ludzi do dziłania . Tak jak Krzyżaków napisał po to aby ludzie w czasie zaborów podnieśli się na duchu .pokazuje on w swoich utworach że kiedyś coś zrobiliśmy i możemy tio powtórzyć