Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T17:07:16+01:00
Dla mnie przyjaźń jest czymś wyjątkowym,przyjaźń powinna polegać na tym że nie powinno się zdradzać żadnych tajemnic powierzonych przez swojej przyjaciela. Nie powinno być żadnego obgadywanie za plecami do drugiej osoby. Powinno się mieć zaufanie do ej osoby. Nie powinno być żadnych wątpliwości po obu stronach przyjaźni. Przyjaźń powinna po prostu być uczciwa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:18:02+01:00
Prawdziwym przyjacielem będzie ten, z którym zjesz przysłowiową beczkę soli. Otóż w przyjaźni chodzi oczywiście o wsparcie i zrozumienie – przede wszystkim takie bez słów – ale najważniejsze jest, by móc być wobec siebie szczerym, nawet w krytyce. Tylko wtedy można stworzyć między sobą coś wartościowego, coś co przetrwa lata. Przyjaźń można porównać do miłości między braćmi - nawet gdy częściej się spierają i sobie dokuczają, zawsze pomogą w potrzebie bliźniemu. Aby zbudować silną więź potrzeba czasu. Nie da się nazwać kogoś przyjacielem, jeśli nie znamy wręcz czyichś myśli patrząc jedynie na twarz, zachowanie. Przyjaźń jest dla mnie uosobieniem zaufania, szczerości, pewnego rodzaju miłości do drugiego człowieka.