Odpowiedzi

2010-03-08T17:06:24+01:00
-rodowód ze zubożałej szlachty
-realia rodzinnej wsi
-stosunek syna do matki, jej choroba i śmierć
-nauka w wiejskiej szkole
-zamieszkanie w Klerykowie
-towarzystwo literackie
- postacie nauczycieli
2010-03-08T17:07:23+01:00
Śmierć matki
staranie się o przyjęcie syna do gimnazjum
silne więzi syna z matka
kłopoty z matematyką
udzial w tajnych zebraniach
nieszcześliwa milosśc
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:10:26+01:00
Borowicz-śmierć matki,polowania ze strzelcem Nogą,problemy z nauką,lekcje prowadzone po rosyjsku,miłość do Anny,założenie tajnego stowarzyszenia na Górce u Gontali,Kleryków dzisiejsze Kielce,Jędrzej Radek syn chłopa w jego klasie.
Żeromski-Śmierć matki,polowania z ojcem i sąsiadem,powtarzanie dwóch klas,zaostrzenie rusyfikacju w szkole,miłość do Heleny,tajne stowarzyszenie na Górce u Kazia,Kielce,chłopski syn w jego klasie.
Liczę na naj;)