Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:07:18+01:00
1. Należy przestrzegać regulamin.
2. Należy być aktywnym.
3. Należy być spawiedliwy, np. nie dawać prac domowych.
4. Należy mieć dobre oceny i wzorowe zachowanie.
5. Należy mieć zawsze odrobione lekcje.
6. Należy być zawsze przsygotowanym do lekcji.

pomogłam mysle mialam to ale nie wiem czy to napewno to
2010-03-08T17:15:55+01:00
Jest wiele sposobów na wzorowe zachowanie ale oto najważniejsze z nich:
*być aktywnym uczestnikiem na lekcjach
*zgłaszać wszelkie niebezpieczeństwa ale nie być skarżypytą!
*starać się unikać nieobecności w szkole
*brać często udziały w konkursach,pracach dodatkowych,wszystkim co poprawie ocenę
*być zawsze przygotowanym do lekcji
*zawsze odrabiać pracę domowe
*pomagać innym
*dawać przykład małym dzieciom w szkole i nie tylko
*jeśli nie było cie w szkole trzeba zawsze nadrobić nieobecności
*być sprawiedliwym wobec wszystkich
*być tolerancyjnym
4 1 4
2010-03-08T17:16:41+01:00
Nie chodz po klasie bez pozwolenia. nie rozmawiaj na lekcji. nie uzywaj telefonu komurkowego na lekcji. nie odzywaj sie bez pytania. a i jeszcze staraj sie dostawac jak najmniej uwag.

to chyba tyle!
sorry ze tak malo ale nic wiecej nie przychodzi mi do glowy!
4 5 4