Przetłumacz na język Polski :
1.bicycle helmet
2.bus driver
3.bus station
4.bus timetable
5.ferry port
6.ferry timetable
7.motorcycle engine
8.motorcycle helmet
9.plane journey
10.plane ticket
11.taxi driver
12.train driver
13.train journey
14.train station
15.train ticket
16.underground station

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:06:19+01:00
1. kask rowerowy 2. kierowca autobusu 3. dworzec autobusowy 4. autobus rozkład jazdy 5. port promowy 6. prom rozkład jazdy 7. silnik motocykla 8. kask motocyklowy 9. podróż lotnicza 10. bilet lotniczy 11. taksówkarz 12. maszynista 13. podróż kolejowa 14. stacja kolejowa 15. bilet na pociąg 16. stacja metra
1 5 1
2010-03-08T17:11:28+01:00
1.Kask rowerowy
2.Kierowca autobusu
3.Przystanek autobusowy
4.Rozkład jazdy autobusu
5.Port dla promów
6.Rozkład dla promu
7.Silnik motocykla
8.Kask motocyklowy
9.Podróż samolotem
10.Bilet samolotowy
11.Taksówkarz
12.Maszynista
13.Podróż pociągiem
14.Stacja kolejowa
15.Bilet pociągowy
16.Stacja metra