Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-03-08T17:06:58+01:00
Wlasciwe- cisza ,spokoj, nie przeszkadzanie innym ludziom,kultura, odpowiedni stroj
dopuszczalne- ogladanie filmu,jedzenie popcornu , picie coli
nie dopiuszcalne, rzucanie popcornem ,glosne komentowanie gadanie przez fona
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:12:51+01:00
- siedzisz sopkojnie na swoim miejscu, oglądasz film, nie przeszkadzasz innym.

- cicha wymiana spostrzeżeń z sąsiadem, zjedzenie np. batonika (opakowanie zabierasz ze sobą !!!!!!!!!)

- głośne zachowanie, krzyki, śmiecenie, szeleszczenie opakowaniami np. z chipsów, chodzenie po sali,
przeszkadzanie innym.
1 4 1