Odpowiedzi

2010-03-08T17:06:13+01:00
Czas pokuty, przygotowujący do przeżycia jednych z największych świąt dla chrześcijan, Świąt Wielkanocy.
2010-03-08T17:06:59+01:00
To jest przygotowanie do wielkanocy. Pan Jezus był na pustyni 40 dni i nocy i wielki post też trwa 40 dni i nocy. to jest przygotowanie do śmierci Jezusa.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:08:12+01:00
Wielki Post pomaga nam przeżywać mękę Pana Jezusa, uzmysławia człowiekowi co Jezus Chrystus uczynił z miłości do człowieka. Skłania nas do myślenia nad własnym postępowaniem, nawróceniem się.