Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:11:41+01:00
Dlaczego Należy rozwijac swoje umiejętności?\

Jest takie przysłowie:"czegos Jaś się nie nauczył tego Jan nie będzie umiał". Musimy rozwijac nasze umiejętności aby z wiekiem o nich nie zapomnieć. Wszytsko czego sie uczymy kiedys sie nam przyda. Wszelkie nasze umiejętności zdolności i kwalifikacje. Także powinnismy rozwijac nasze umiejętności dla neszczego dobra, by później móc bezproblemowo korzystac z tego czego się nauczyliśmy. Poglębianie naszych umiejętności daje nam równiez szanse na znaleźienie lepszej pracy czy zainteresowanie sie czymś nowym.
2 5 2
2010-03-08T17:12:34+01:00
Dlatego że każdy z nas jest do czegoś zdolny, ma talent i należy go rozwijać dożyć do ideału i starać się jak najbardziej aby ten nasz świat ludzkich spraw rozwijał sie wraz ze społeczeństwem i rozwój techniki,kultury,nauki,muzyki i wielu innych dziedzin szedł do przodu aby było jeszcze łatwiej
3 3 3