Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:11:48+01:00
Uwaga!
W dniu 15.03.2010r. o godz. 15:00, na sali gimnastycznej w Publicznym Gimnazjum ...(wpisz tu nazwę swojej szkoły) odbędzie się pokaz mody uczniowskiej.

Organizatorzy- klasa ...(tu wpisz swoją klasę)
:)
2010-03-08T17:14:07+01:00
UWAGA !!!
Dnia 20.03.2010 r. Odbędzie się pokaz mody o godzinie 15.00 w naszej szkole na sali gimnastycznej. Szczególną uwagę uczniów przykują ciekawe i modne stroje a szczególnie dla chłopców piękne dziewczyny. Serdecznie zapraszamy wszystkich uczniów i nauczycieli Szkoły podstawowej ...
Organizator Imprezy Klasa...