Odpowiedzi

2010-03-08T17:11:41+01:00
Konsylium trójki lekarzy nad pacjentem.
- To grypa.
- Ależ skąd, to żółtaczka!
- Jaka żółtaczka, to gruźlica!
Po chwili:
- Panowie, spokojnie, nie kłóćmy się, sekcja zwłok wykaże kto z nas miał rację.

2010-03-08T17:12:07+01:00
Tu masz link:
http://www.youtube.com/watch?v=EGBP5l9IC_w

pozdrawiam ;*
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:15:36+01:00
Tu masz dobry ;)

http://www.milanos.pl/vid-6164-Kabaret-Ani-Mru-Mru---Chirurdzy.html