Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:19:08+01:00
Aby zachować jak najdłużej ładną, młodą skórę należy ją odpowiednio pielęgnować, z tego też powodu dobrze jest poznać jej strukturę i sposoby funkcjonowania.

Skóra jest najbardziej rozległym narządem ustroju ludzkiego. Pełni ona cały szereg bardzo ważnych funkcji dla organizmu, m.in. chroni go przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych, takich jak urazy mechaniczne, promieniowanie słoneczne, drobnoustroje chorobotwórcze czy też środki chemiczne.
2010-03-08T17:21:12+01:00
peeling
Odpowiednio się ubierać, odżywiać . Faktycznie chemia nie jest dobra dla naszego organizmu.
Dużo ruchu, najlepiej na świeżym powietrzu
nawilzanie skóry