Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:13:36+01:00
¾kg=75 dag
⅕kg=40dag
30dag

75+40+30=145dag

145dag:5=29dag
1 porcja ważyła 29 dag
1 5 1
2010-03-08T17:19:28+01:00
¾=75dag- lodów
⅕=20dag-bita śmietana
30dag-owoce

75dag+20dag=30dag==125dag

125dag:5(porcji)=25dag-waga 1 porcji
odp.jedna porcja ważyła 25 dag
1 5 1
2010-03-08T17:22:29+01:00
¾+⅕=⁸/₂₀+⁵/₂₀=13/20
30dag13/20×5=150dag65/20
150dag 3⁵/₂₀
proszę najjj
2 5 2