Odpowiedzi

2010-03-08T17:16:56+01:00
Ir- 7000+0,06*7000=7420
IIr- 7420+0,06*7420=7865,2
IIIr-7865,2+0,06*7865,2=8337,11

Tak mi jakoś wyszło, mam nadzieje że dobrze xD
1 5 1
2010-03-08T17:18:09+01:00
7000zł-początkowa kwota
7000+7000×0,6=7000+420=7420zł
7420+7420×0.06=7420+445,20=7865,20zł
7865,20×0.06=7865,20+471,91=8337,11zł
Odp.: Po trzech latach na koncie będzie 8337,11 złotych
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-03-08T17:19:37+01:00
7000-100%
x - 6%
x= 7000×6÷100
x=420


7420-100%
x- 6%
x= 7420×6÷100
x=445.2

7420+445.2=7865.2

7865.2-100%
x- 6%
x=7865.2×6÷100
x=471.91

7865.2+471.91=8337.11 zł
znajdzie sie 8337.11 zl
6 5 6